۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
جام حذفی فوتبال کشور

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال برابر ملوان

استقلال نیمه نخست را با یک گل از ملوان برد.
کد خبر : ۱۵۳۱۲۰
صراط: استقلال نیمه نخست را با یک گل از ملوان برد.

نیمه نخست دیدار استقلال و ملوان از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. تک گل این دیدار را حنیف عمران زاده در دقیقه 12 به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار آبی پوشان بیشتر بر توپ و میدان سوار بودند و صاحب چند موقعیت مناسب هم شدند. آنها در همان ابتدای بازی و در دقیقه 12 بازی روی ارسال تیموریان از روی نقطه کرنر صاحب فرصت شدند که عمران زاده در دهانه دروازه ملوان، حتی گل نخست را به ثمر رساند.

در ادامه آبی پوشان در دقیقه 16 بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند. در این صحنه کار ترکیبی و خوب صادقی و اولادی به نوری رسید و این بازیکن با یک شوت سنگین درون محوطه جریمه ملوان تلاش کرد تا گل دوم را بزند اما شئت او با اختلاقی اندک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد.

اما جدی ترین فرصت ملوانی ها در این دیدار در دقیقه 21 رخ داد. شوت سنگین زارع از پشت محوطمه جریمه استقلال با اختلافی اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

در ادامه بازی به سمت تعادل پیش رفت تا اینکه شوت سنگین پژمان نوری که بنظر می رسید جلوی تیم سابقش انگیزه زیادی دارد، تا آستانه گل شدن پیش برود و در نهایت ایمان صادقی دروازه بان ملوان با واکنشی دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه چهل اما فرصتی دیگر برای آبی پوشان از دست رفت. ارسال یک کرنر دیگر از تیموریان با ضربه سر عمران زاده همراه شد که این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و بعد از چندبار رد و بدل شدن توپ در آن محوطه و با اشتباه مدافعان ملوان بار دیگر توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت راهی اوت شد.

در نیمه نخست سیدجلال رافخایی در دقیقه 35 از میدان اخراج شد تا تیمش ده نفره شود. ضمن آنکه غلام نژاد از استقلال و مازیار زارع از ملوان با کارت زرد داور جریمه شدند.
منبع: ایسنا