۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

انتقاد حبیبی از عدم اجرای قانون عفاف

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه راه‌اندازی مرکز حجاب و عفاف لرستان از عدم اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور اظهار گلایه کرد.
کد خبر : ۱۶۶۷۹۸
صراطمحمد نبی حبیبی در مراسم راه اندازی مرکز حجاب و عفاف استان لرستان در خرم آباد اظهار کرد: در سال های اخیر دشمنان نظام اسلامی برای برداشتن حجاب از جامعه هر اقدامی کرده اند و از هیچ کاری دست بردار نیستند.

وی افزود: حجاب و عفاف یکی از موضوعات مهم در اعتقادات و دین ما است و اگر بخواهیم از سرکوتاهی یا هرعلت دیگر این بحث مهم را شوخی بگیریم در واقع کل اعتقادات دینی خود را به تمسخر گرفته ایم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی کشور گفت: علی‌رغمی که 26 دستگاه مامور اجرایی در این قانون هستند ولی متاسفانه تاکنون این قانون اجرا نشده است.

وی تصریح کرد: دولت‌های گذشته چه اصلاح طلب و چه اصول گرا باید پاسخگو باشند که چرا این قانون را اجرا نکرده اند.

حبیبی بیان کرد: برای اجرا کردن قانون حجاب و عفاف باید دولت با جدیت وارد کار شود و اجرا کردن آن را اجبار کند.

قائم مقام بنیاد عفاف و حجاب کشور گفت: اگر ما قانون حجاب و عفاف را رعایت کنیم استعدادهای نهفته شده در جامعه شکوفا می شوند و  موفقیت های مختلفی به دست می آید.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام برای اینکه به اهداف خود برسند بر روی حجاب سرمایه گذاری و برنامه ریزی کردن،. چراکه به خوبی از اثرات حجاب و عفاف با خبر است.

حبیبی افزود: دشمنان با یک برنامه ریزی حساب شده دنبال این هستند که با ترویج فساد و دور کردن جوانان از اعتقادات دینی، روح جهاد و مبارزه را در آنها از بین ببرد.

وی اظهار کرد: غرب سال‌ها است که با برنامه ریزی دراز مدت دنبال این است که اعتقادات ما را از بین ببرد و این یک کار حساب شده است اما متاسفانه عده‌ای در داخل کشور تصور می‌کنند که مشکل ما با غرب یک سوء تفاهم کوچک است که به راحتی حل شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: رئیس جمهور قبلی آمریکا در آخرین روزهای ریاست جمهوری خود سفری به خاورمیانه داشت و آنجا اعلام کرد که ما با اسلام وارد یک جنگ ایدئولوژیک شده ایم.

منبع: تسنیم