۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

سلام ویژه رهبری به اجلاس‌جامعه‌‌مدرسین

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه امروز روحانیت در اوج عزت است ولی این مسئله آنچنان که باید تبیین نشده است، گفت: نظام اسلامی نه تنها می‌تواند زندگی مادی مردم را تامین کند بلکه آخرت و دنیا را توأمان تامین خواهد کرد.
کد خبر : ۲۲۱۰۲۶
صراط: حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در نهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در مدرسه امام کاظم(ع) اظهار کرد: وقتی خواستم از محضر رهبر معظم انقلاب اجازه بگیرم و در این اجلاس حاضر شوم ایشان فرمودند سلام گرم مرا به علما و مراجع تقلید برسانید.
 
وی افزود: اجلاس به واقع بزرگی تشکیل شده و سخنان ارزنده و مفیدی هم مطرح شده است؛ حق این است که محتوای برنامه‌ها و مباحث در قالب یک کتاب یا جزوه در اختیار دیگران گذاشته شود و مورد استفاده قرار گیرد.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه دشمنان در شرایط فعلی تمام سعی‌شان این است که جهانیان امیدوار شده به نظام اسلامی را ترغیب کنند که این نظام کارآمد نیست گفت: همه توطئه‌ها در این راستا هستند که بگویند نظام اسلامی نمی‌تواند برای امروز جامعه بشریت کارساز باشد ولی جوابی روشن داریم و آن هم اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم شریف قم، عمده کلام خود را بر این قرار دادند که آنچه موجب شد نظام شاهنشاهی ساقط شود، فساد فراگیر در ارکان و تار و پود حکومت از صدر تا ذیل در همه ابعاد بود.
 
وی ادامه داد: اگر واقعا این نظام مقدس اسلامی ناکارآمد است و نمی‌تواند زندگی بشر را تامین کند این همه پیشرفت کی و کجا حاصل شده است؟
 
محمدی گلپایگانی با اشاره به مقایسه شرایط حال حاضر ایران با 40 سال قبل گفت: امروز مردم جهان رهبر، سیاست مداران و مردم ما را الگوی خود قرار داده‌اند و باید برای مردم تبیین کرد که این نظام نه تنها می‌تواند زندگی مادی مردم را تامین کند بلکه آخرت و دنیا را توأمان تامین خواهد کرد؛ نظام خود را تنها ضامن زندگی مادی مردم نمی‌داند بلکه می‌خواهد دست مردم را بگیرد و به بهشت برساند.
 
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: امیدواریم این جلسات بتواند پربارترین بهره را برای همه مردم و جامعه داشته باشد؛ امروز روحانیت در اوج عزت است ولی این مسئله آنچنان که باید تبیین نشده است.

منبع: فارس
برچسب ها: اجلاس مراجع