۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

گفت‌‌وگو تلفنی ظریف با موگرینی

در تماس تلفنی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه ایران در خصوص آخرین تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای گفت‌وگو شد.
کد خبر : ۲۲۲۵۶۰
صراط:محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد روز گذشته وارد داووس سوئیس شد، در حاشیه این نشست با برخی مقامات شرکت کننده دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

ظریف در حاشیه این نشست با نجیب میقاتی نخست‌وزیر سابق لبنان و ایاد علاوی ملاقات و در خصوص آخرین تحولات منطقه و مبارزه با تروریسم و گروهک تروریستی داعش گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش فارس، در تماس تلفنی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر خارجه کشورمان که در داووس به سر می‌برد نیز در خصوص آخرین تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای رایزنی شد.

قرار است امروز معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در شهر زوریخ سوئیس به مدت 2 روز در خصوص راه‌حل جامع هسته‌ای به گفت‌وگو بپردازند. این اولین رایزنی ایران و آمریکا در این شهر است. معاونان ظریف و کری اواخر آذر ماه به مدت سه روز در ژنو و برای دومین بار بعد از تمدید هفت ماهه توافق ژنو دیدار و گفت‌وگو کردند.

ظریف هم پیش از این به خبرنگار فارس گفته بود که احتمال دارد با وزرای خارجه شش کشور (1+5) از جمله جان کری در حاشیه اجلاس داووس دیدار و گفت‌وگو کند.
منبع: فارس
برچسب ها: ظریف موگرینی تماس