۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

روحانی: اصفهان نقش سازنده در توسعه کشور دارد

رئیس جمهور گفت: اصفهان در حال حاضر نیز در توسعه کشور نقش اساسی و سازنده‌ای دارد و مباحث مهمی را برای اصفهان در نظر داریم.
کد خبر : ۲۲۵۰۱۴
صراط: رئیس جمهور گفت: اصفهان در حال حاضر نیز در توسعه کشور نقش اساسی و سازنده‌ای دارد و مباحث مهمی را برای اصفهان در نظر داریم.

حجت‌الاسلام حسن روحانی هم اکنون در پاویون فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان و در محض ورود به شهر شهیدپرور اصفهان با بیان اهداف سفر خود به اصفهان، اظهار کرد: خوشحالم که خداوند توفیق داد به بنده و هیئت همراه که در این ایام فرخنده دهه فجر در اصفهان حضور یابم، زیرا اصفهان در حال حاضر نیز در توسعه کشور نقش اساسی و سازنده‌ای دارد.
 
رئیس جمهور گفت: اصفهان مرکز کشور از نظر راه‌های مواصلاتی و ارتباطی است و قطب کشاورزی و صنعت و فناوری و علم و دانش محسوب می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه از نظرات صاحب نظران در این سفر استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: در تهران نیز در حضور وزرا جلسات متعددی به منظور بررسی مباحث مهم برای این استان پهناور مطرح کرده‌ایم که در این سفر به خدمت مردم اعلام می‌کنیم.
 
روحانی تصریح کرد: در این سفر همچنین از نظر صاحب نظران، علما، فضلا، اندیشمندان و ایثارگران و مسئولان این شهر برای حل مباحث استفاده می‌کنیم.
 
در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور دختر نوجوانی مزین به لباس حجاب همراه با دسته گل شعری را در حضور وی قرائت کرد.
 
امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان، معاونان، شهردار اصفهان و تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیران در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه حضور داشتند.

منبع: فارس
برچسب ها: روحانی اصفهان