۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
مشکل خوزستان ارزش یک سفر زمینی را نداشت؟

اینستاگرام ریزگردهای اهواز را فراری نمی‌دهد!

رییس سازمان حفاظت محیط زیست چگونه پیش بینی نکرده بود که پرواز او ممکن است به دلیلی که مربوط به حوزه کاری خود او می شود – آلودگی هوا به دلیل افزایش ریزگردها – لغو شود؟
کد خبر : ۲۲۶۲۴۴
گروه اجتماعی صراط - واکنش رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به درخواست مردم خوزستان برای رسیدگی به وضعیت ریزگردها در هوای این استان تا کنون تفاوت چندانی با سکوت نداشته است.

به گزارش گروه اجتماعی صراط، وضعیت هوای شهرهای مختلف استان خوزستان از حد بحران نیز عبور کرده و آنچه قبل از هر اقدام دوراندیشانه (!) دیگری مورد نیاز است، اقدامی فوری و ضربتی برای وضعیت زندگی امروز مردم این استان است.

در روزهای شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری میزان آلودگی هوا در 13 شهر خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز، ماهشهر و آبادان بسیار بالا بود. امروز گزارش شده است که میزان آلودگی هوا در شهرهای ذکر شده ٦٠ برابر استاندارد است که وضعیتی غیرقابل تحمل را در خوزستان به وجود آورده است.

با این وجود مهم ترین واکنش های دولت تا کنون تشکیل یک کارگروه و یک پیام اینستاگرامی از سوی حسن روحانی بوده است. ساده ترین اقدام دولت یعنی سفر ابتکار یا روحانی به اهواز نیز امروز به همین دلیل آلودگی هوا لغو شد!

لغو سفر هوایی ابتکار به اهواز و عدم پیش بینی راهکار جایگزین در نوع خود شاهکاری به شمار می رود.

سوال اینجاست که رییس سازمان حفاظت محیط زیست دولت تدبیر و امید چگونه پیش بینی نکرده بود که پرواز او ممکن است به دلیلی که مربوط به حوزه کاری او می شود – آلودگی هوا به دلیل افزایش ریزگردها – لغو شود؟

آیا این موضوع برای فردی که نه فقط در دولت روحانی که در 8 سال دولت اصلاحات نیز همین سمت را بر عهده داشت، تا این اندازه عجیب است که راهکار جانشینی - مثلا سفر زمینی - برای آن در نظر نگرفته بود؟

آیا دولت تدبیر و امید برای حل مشکل آلودگی هوای خوزستان راهکاری به جز تشکیل کارگزوه در تهران و ارسال پست در اینستاگرام ندارد و قرار است تا همین سفر ساده را که دست کم می توانست به مردم این استان دلداری بدهد هم از آنها دریغ کند؟

بی تردید مردم خوزستان که در 8 سال تجاوز رژیم صدام به خاک کشور، قهرمانانه ایستادگی کردند از پس این مشکل نیز برخواهند آمد اما سوال اینجاست که کارنامه دولتمردان در دوره 4 ساله خود در قبال جدی ترین مشکل حال حاضر مردم این استان، چه خواهد بود؟
نظرات بینندگان
مجید محاوی از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۱۰
۷
بزک نمیر بهار میاد خربزو خیار میاد ده سال کاری نکردن وقنی نفت از صد دلار بالاتر خزانه دولت پر بود انجا نصب جهان جاهای دیگه چهل درصد جهان ما خوزستانیا بدبخت جهان بوجه هم بدن میزنن توگوشش امثال خاوری بیا اودنبالش بگرد محاکمی حروف الفبا شروع مشه ب داده به ن و ر خاک همان خاک کلید توی خاک گمشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش خیلی غلیظه لهجت فارسی بنویس تا بفهمیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوکام نصب نه نصف
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۲۷
۲
حسن روحاني
ميدونيم نميتوني كاري كني كاري هم نخواهي كرد پس لااقل مردش باش و با پول بيت المال و با پول نفت خوزستان پاشو خودت و خونوادت بيايين اهواز البته نه از فرودگاه توي ماشين شيشه دودي ببرندتون كاخ استانداري نه مردش باش سوار تاكسي بشين برين محل استانداري
صراط نيوز اين كامنت رو با تمام مشخصات درج كن تمام عواقبش با خودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دلیل احتمال اوف شدن از آمدن به خوزستان معذوریم. خوزستان دلاور بمان

باتشکر
....
محافظ رییس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما شناسایی شدی فردا با کلید میام سراغت