۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

اعتراض به ابتکار در خصوص تالاب هامون

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس‌ گفت: برای احیای تالاب هامون تاکنون اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.
کد خبر : ۲۲۷۱۱۹
صراط: نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس‌ با بیان اینکه برای احیای تالاب هامون تاکنون اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است، خطاب به رئیس سازمان محیط زیست گفت: ‌‌برای احیای تالاب هامون کدام اقدام اجرایی شده است.

به نقل از دفتر نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس، حلمیه عالی با بیان اینکه برای احیای تالاب هامون تاکنون اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است، خطاب به رئیس سازمان محیط زیست افزود: ‌آیا احیای تالاب‌ها به‌خصوص تالاب هامون، فقط با برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها خلاصه می‌شود؟ برای احیای تالاب هامون کدام اقدام اجرایی شده است؟.
 
وی در ادامه با بیان اینکه چرا پروازهای زابل ـ تهران به بهانه‌های مختلف کنسل می‌شود، تصریح کرد:‌ این موضوع در تابستان و برخی فصول سال به دلیل بدی آب و هوا و طوفان صورت می‌گیرد، اما چرا در بیشتر اوقات سال که مشکل بدی آب و هوا وجود ندارد، پروازها کنسل و به شرایط بد مردم این منطقه توجه نمی‌شود.
 
نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌از دستور رئیس‌ جمهور در شورای اداری کنارک در مورد ایجاد منطقه آزاد تجاری سیستان، حدود 10 ماه می‌گذرد، خاطرنشان کرد: ‌اما چرا اجرای دستور رئیس جمهور با کندی پیش می‌رود، ایجاد منطقه آزاد تجاری یکی از راه‌های ماندگاری مردم منطقه در جلوگیری از مهاجرت آنهاست.
منبع: فارس