۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

فشار به یک سناتور جهت حمایت از تحریم ایران +عکس

یک سناتور آمریکایی که در آخرین دور انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره دریافت‌کننده بیشترین پول از گروه‌های صهیونیست بوده اکنون از طرف آنها برای حمایت از تحریم‌ها تحت فشار قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۲۶۲۹۸

صراط: یک سناتور آمریکایی که در آخرین دور انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره دریافت‌کننده بیشترین پول از گروه‌های صهیونیست بوده اکنون از طرف آنها برای حمایت از تحریم‌ها تحت فشار قرار گرفته است.

سناتور «کوری بوکر»، بر اساس گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی «ان ـ جی» دریافت‌کننده بیشترین پول از گروه‌های صهیونیست بوده است. آنها اکنون بوکر را تحت فشار قرار داده‌اند تا از طرح تشدید تحریم‌ها علیه ایران حمایت کند.

فشار به یک سناتور جهت حمایت از تحریم ایران +عکس

سناتور بوکر، سمت راست، بین سناتورهای دموکرات دریافت‌کننده بیشترین کمک‌های مالی اسرائیلی‌ها بوده است.

ماه گذشته باراک اوباما در جلسه‌ای پشت درهای بسته با سناتورهای دموکرات گفته بود از فشارهای حامیان مالی بر آنها برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران آگاه است.

چند روز پیش روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده بود سناتور باب منندز، مولف یکی از طرح‌های تحریمی علیه ایران طی  بیش از 340 هزار دلار از گروه‌های اسرائیلی پول گرفته است. سناتور منندز این رقم را طی 7 سال گذشته از صهیونیست‌ها دریافت کرده است.

گزارش‌‌ها حاکی است آقای بوکر در انتخابات سال 2013 مبلغ 307649 دلار از گروه‌های اسرائیلی کمک مالی دریافت کرده است. وی همچنین در سال 2014 هم مبلغ 25727 دلار از یک گروه دیگر برای انتخابات سال 2014 دریافت کرده است.

منبع: فارس