۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

طائب: مذاکرات ارتباطی به رفع تحریم‌ها ندارد

رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار با بیان اینکه مذاکرات هیچ ارتباطی به رفع تحریم‌ها ندارد، گفت: ملت ایران تمام قد در مقابل استکبار ایستاده است.
کد خبر : ۲۲۷۵۰۴
صراط: حجت‌الاسلام مهدی طائب در حاشیه مراسم پاسداشت انقلاب اسلامی با اشاره به پیامد‌های حضور مردم در 22 بهمن اظهار داشت: دشمن ما اصلی‌ترین تهدید برای خود را حضور مردم می‌داند و حضور مردم به دشمن نشان می‌دهد که نیروی مردمی مقابله با استکبار همچنان وجود دارد.
 
وی در ارتباط با جنگ نرم غرب علیه کشور عنوان کرد: باید تمامی محور‌هایی که غرب برای جنگ نرم علیه ما به کار برده است توسط مردم مورد توجه قرار گیرد و اینکه آنها تصور می‌کنند ما به خاطر تحریم به پای میز مذاکره آمده‌ایم با حضور مردم در راهپیمایی این موضوع ثابت شد که این مذاکرات هیچ ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.
 
طائب بیان کرد: تجربه 36 ساله پس از انقلاب نشان داده که هر موقع شرایط سخت‌تر و تهدید‌ها بیشتر بوده حضور مردم پررنگ‌تر و بیشتر بوده است زیرا مردم ما می‌دانند مسئله‌ای که سبب شکست دشمن می‌شود حضور آنها در میدان دفاع از انقلاب است.
 
رئیس قرارگاه بصیرتی و فرهنگی عمار بیان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و یاری خدا به پیروزی رسیده و حضور مردم در 22 بهمن نشان داد که مردم این کشور از تهدید‌ها هیچ ترسی ندارند و امید ملت ایران فقط به خدا است.
منبع: فارس