۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از نتانیاهو!

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد از شکست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در برابر جنبش حماس تاکید کرد که نتانیاهو بهتر است به جای پرداختن به برنامه هسته ای ایران، مشکل ما با حماس را حل کند.
کد خبر : ۲۲۹۰۵۳
صراط: «آویگدور لیبرمن» که ریاست حزب «اسرائیل خانه ما» را بر عهده دارد، در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو در عمل به تعهد خود مبنی بر نابودی جنبش حماس شکست خورده است.

لیبرمن افزود: ما وارد سه جنگ علیه حماس شدیم و نه تنها در نابودی حماس با شکست مواجه شدیم بلکه در امر بازدارندگی این جنبش نیز با مشکل مواجه شدیم.

وی اشاره کرد بزرگ ترین تهدیدی که اسرائیل با آن مواجه است، عدم بازدارندگی در رویارویی با حماس است در حالیکه «بازدارندگی» یکی از مهم ترین ارکان امنیت داخلی اسرائیل است اما اسرائیل صدها اسیر فلسطینی از جمله آنهایی که متهم به قتل اسرائیلی ها بودند، آزاد کرد.

لیبرمن پیش بینی کرد که رویارویی آتی علیه جنبش حماس سخت تر و شدیدتر از قبلی باشد و اشاره کرد که حماس به طور چشمگیر و غافلگیر کننده ای در حال رشد است.

وی در ادامه خواستار تدوین قانونی مبنی بر مجازات اعدام اعضای مقاومت فلسطینی شد و تاکید کرد که آزادی «تروریست ها» جایز نیست بلکه باید آنها را اعدام کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: نتانیاهو چگونه می تواند این همه مدت از برنامه هسته‌ای ایران سخن بگوید در حالیکه ما نمی توانیم مشکلمان با حماس را حل نمائیم.

وی اشاره کرد که بایستی به ارتش دستور نابودی حکومت حماس در نوار غزه را صادر کنیم.
منبع: تسنیم