۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
ایران به باب‌المندب یمن رسیده است

نتانیاهو: فقط 4 سال فرصت داریم!

نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم انتصاب رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرد ایران به «باب‌المندب» در غرب یمن رسیده و با متحدانش نابودی اسرائیل را دنبال می‌کند.
کد خبر : ۲۲۷۵۴۲
صراط: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به نقل از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد ایران و متحدانش با تجهیز خود، نابودی اسرائیل را دنبال می‌کنند.
 
بر اساس این گزارش، نتانیاهو در مراسم انتصاب «گادی ایزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش مدعی شد: اسرائیل برای تغییر جهان و پایان دادن به تهدیدهایی که نه تنها اسرائیل بلکه کل جهان را نشانه گرفته فقط چهار سال آینده زمان دارد.
 
وی افزود: ایران تسلیح شده و به «باب المندب» در غرب یمن رسیده است و سه بازوی کمکی برای نابودی و تخریب اسرائیل دارد. حزب‌الله در لبنان، حماس در غزه و جبهه جولانی که حزب‌الله هزار نظامی به آن فرستاده است، سه بازوی ایران هستند.
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: 4 سال آینده جهان تغییر خواهد کرد و فقط قدرتمندان نجات پیدا خواهند کرد. وی افزود تغییر جهان، اسرائیل را به سمت تجهیز و مسلح شدن به سلاح هوشمند برای استفاده در عملیات‌های هجومی سوق می‌دهد.
 
نتانیاهو سپس گفت: من از سلاح هجومی، سلاح دفاعی، آموزش نیروهایمان و سلاح دریایی به ویژه در زمینه «سایبر» سخن می‌گویم، تهدیدات علیه ما افزایش یافته است.
 
وی سپس بر تسلیح اسرائیل و آمادگی آن برای مقابله با این تغییر جهان تاکید کرد.
منبع: فارس