۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

منتظر بررسی بورسیه‌های اصلاحاتیم

وی افزود: با توجه به سکوت دیوان محاسبات و همراهی این نهاد نظارتی با مسئولین وزارت علوم یک سوال شائبه برانگیزی مطرح می شود که چرا این نهاد نظارتی فقط در بازه زمانی 88-92 موضوع بورسیه ها را رسیدگی می‌کند؟
کد خبر : ۲۴۳۰۸۵
صراط: سخنگوی شورای هماهنگی بورسیه‌ها گفت: بی صبرانه منتظر بررسی پرونده بورسیه‌های فله‌ای و بی ضابطه دوران کارگزاران و اصلاحات توسط دیوان محاسبات هستیم.

محمدی سخنگوی شورای هماهنگی بورسیه‌ها گفت: بارها مسئولین وزارت علوم در مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره کرده‌اند که نهاد های نظارتی (دیوان محاسبات) و سازمان بازرسی از ما خواسته‌اند که به موضوع بورسیه‌ها رسیدگی کنیم که در این میان سازمان بازرسی این موضوع را طی بیانیه‌ای تکذیب کرد ولی  کسی ازمسئولین وزارت علوم سوال نکرد که چرا دروغ می گویید و فضای جامعه را نسبت این موضوع برمی انگیزید.

وی افزود: با توجه به سکوت دیوان محاسبات و همراهی این نهاد نظارتی با مسئولین وزارت علوم یک سوال شائبه برانگیزی مطرح می شود که چرا این نهاد نظارتی فقط در بازه زمانی 88-92 موضوع بورسیه ها را رسیدگی  می‌کند؟

سخنگوی شورای هماهنگی بورسیه‌ها خاطرنشان کرد: چرا دیوان محاسبات پرونده های ماقبل این بازه را در دوران کارگزاران و اصلاحات رسیدگی نمی‌کند؟ این نهاد نظارتی چرا به مصوبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که برمبنای تحقیقات گسترده و با علم به ایین نامه های قانونی مصوب مجلس است توجهی نمی‌کند؟

وی گفت: همراهی وهمکاری کارشناس دیوان محاسبات با مسئولین فعلی وزارت علوم شائبه‌هایی را در ذهن دانشجویان و دانشگاهیان ایجاد کرده که امیدوارم رئیس محترم دیوان محاسبات در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی جامعه توضیحاتی را ارائه بدهند. ما بی صبرانه منتظر بررسی پرونده بورسیه های فله ای و بی ضابطه دوران کارگزاران و اصلاحات توسط دیوان محاسبات هستیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بورسیه