۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

نتیجه بررسی بورسیه‌ها اعلام شد

با توجه به اینکه بخشی از پرونده‌های بورسیه‌های وزارت علوم در اختیار نمایندگان مجلس در کمیته تجدیدنظر قرار نگرفت و قرار بر این شده بود که به دستور رئیس‌جمهور در سال آینده کمیته‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی پرونده‌ها تشکیل شود، نتیجه کمیته تجدیدنظر ار سوی وزارت علوم اعلام شد.
کد خبر : ۲۳۳۳۱۸
صراط: سازمان امور دانشجویان در روز 13 اسفند سال جاری طی نامه‌ای به معاونان آموزشی دانشگاه‌های کشور تأکید کرد که  با توجه به درخواست‌های تجدیدنظر و بررسی آن در کمیته مربوطه و مصوبه شورای مرکزی بورس مورخ 93/11/8، ثبت‌نام از این دانشجویان برای نیم‌فصل تحصیلی سال آینده و بعد از آن بلامانع بوده و در خصوص اخذ شهریه تحصیلی در صورت عدم وصول ابلاغ جدید از طرف این اداره کل تا پایان سال جاری، دانشجو موظف است برای آن قسمت از هزینه تحصیلی که توسط وزارت پرداخت گردیده جهت تسویه حساب به این اداره کل مراجعه کنند.
 
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
 
« معاونت محترم آموزشی دانشگاه ....
 
با سلام
 
احتراماً پیرو ابلاغ قبلی در خصوص ثبت‌نام و تسویه‌ حساب با دانشجویان تبدیل بورس خارج به داخل و مربیان که رأی «لغو بورس ادامه تحصیل با هزینه شخصی» توسط کمیته تعیین مصادق بورسیه‌ها با تأیید شورای مرکزی بورس و تنفیذ سرپرست محترم وزارت برای آنها صادر گردیده است.
 
به استحضار می‌رساند که با توجه به درخواست‌های تجدیدنظر و بررسی آن در کمیته مربوطه و مصوبه شورای مرکزی بورس مورخ 93/11/8، ثبت‌نام از این دانشجویان برای نیم‌فصل تحصیلی سال آینده و بعد از آن بلامانع بوده و در خصوص اخذ شهریه تحصیلی در صورت عدم وصول ابلاغ جدید از طرف این اداره کل تا پایان سال جاری، دانشجو موظف است برای آن قسمت از هزینه تحصیلی که توسط وزارت پرداخت گردیده جهت تسویه حساب به این اداره کل مراجعه نماید و در خصوص نحوه اخذ مابقی تحصیلی آن دانشگاه رأساً تصمیم‌گیری نماید.
 
بدیهی است ارائه هر گونه گواهی دال بر فارغ‌التحصیلی آنها منوط به اعلام تسویه‌حساب نهایی با این اداره کل می‌باشد. ضمناً مبلغ شهریه تحصیلی به میزان مبلغ قید شده در معرفی‌نامه اولیه در نظر گرفته شود.

منبع: فارس