۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

رتبه 3 هنر: خودم را درگیر فضای مجازی نکردم

کد خبر : ۳۷۵۲۲۴
صراط: نفر سوم کنکور هنر گفت: قبل از کنکور سراسری هنر که در آزمون‌های آزمایشی کشوری شرکت می‌‌کردم اکثرا رتبه تک‌رقمی را به دست می‌آوردم و این رتبه در کنکور برای من دور از ذهن نبوده است.

آتوسا عبداللهی امانی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج اظهار داشت: رتبه‌ای که در کنکور به دست آورده‌ام مدیون زحمات پدر و مادر و همچنین تلاش‌های خود هستم.

وی افزود: قبل از کنکور سراسری هنر که در آزمون‌های آزمایشی کشوری شرکت می‌‌کردم اکثرا رتبه تک‌رقمی را به دست می‌آوردم و این رتبه در کنکور برای من دور از ذهن نبوده است.

نفر سوم کنکور با بیان اینکه به موسیقی علاقه دارم و 10 سال پیانو می‌نواختم گفت: من برای شرکت در کنکور فقط یکسال درس خوانده‌ام.

عبداللهی‌امانی با اشاره به اینکه در کنار منابع درسی آموزش و پرورش حتماً برای ورود به این رشته باید کلاس کنکور گذرانده شود گفت: من به تمام کسانی که پشت کنکور هستند توصیه می‌کنم به هیچ عنوان ناامید نشوند و راه خود را ادامه دهند و برای رسیدن به راه خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: رشته مورد علاقه و مورد انتخاب من موسیقی است و دوست دارم در دانشگاه موسیقی ادامه تحصیل بدهم.

عبداللهی بیان کرد: در زمان کنکور خود را درگیر فضای مجازی نکرده‌ام و در تمام مدت تمرکز خود را بر روی درس و این رشته گذاشته‌ام.

وی در پایان گفت: کسب رتبه سوم در رشته هنر را مدیون خداوند و والدینم هستم.
برچسب ها: صراط هنر کنکور