۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

رتبه 9 کنکور تجربی: تا 2 شب مطالعه می‌کردم

کد خبر : ۳۷۵۲۲۸
صراط: رتبه نهم کنکور علوم تجربی گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت در کنکور انجام داده‌ام و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدفمندی برای مطالعه داشتم.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای موفقیت در کنکور انجام داده‌ام و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدفمندی برای مطالعه داشتم و در این زمینه کمک خداوند متعال و خانواده‌ام در رسیدن به موفقیت همیشه شامل حال من بوده است که از تشکر پدر و مادر کامل تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: فراهم کردن شرایط و فضای مناسب برای مطالعه در خانه برای دستیابی به این موفقیت نیز بسیار تاثیرگذار بود و خودم پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم جزو نفرات برتر کنکور باشم که هم‌اکنون نیز از به دست آوردن این رتبه بسیار خوشحال هستم.

شفیعی بیان کرد: توصیه من به پشت کنکوری‌ها و دوستانم این است که مطالعه و برنامه‌ریزی با زمان‌بندی صحیح را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف و خواسته‌های خود دست یابند.

وی اظهار کرد: از شبکه فضای مجازی به ندرت استفاده می‌کردم و تمام سعی‌ام بر این بود که خودم را سرگرم شبکه و فضای مجازی نکنم و از اوقات فراغتم برای کمک به خانواده‌ام استفاده کنم.

رتبه نهم کنکور علوم تجربی گفت: هر روز زمان زیادی را به مطالعه اختصاص می‌دادم به طوری که تا ساعت دو بامداد مطالعه می‌کردم و تحصیلاتم را نیز در مدرسه تیزهوشان به اتمام رسانده‌ام که به امید خداوند سرانجام توانستم به هدف خود در موفقیت کنکور دست یابم.

مهدی شفیعی از اهالی اردبیل در کنکور امسال توانست رتبه 9 کشوری در رشته علوم تجربی  کسب کند و افتخاری برای مردم استان اردبیل باشد.