۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

دو تاریخ‌ برای انتخابات شورایاری‌ها

سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و هیأت نظارت با مسئولان وزارت کشور، استانداری و فرمانداری جهت نهایی شدن زمان انتخابات خبر داد و گفت: ۱۵ و ۲۴ اسفند دو زمان پیشنهادی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برای زمان انتخابات است.
کد خبر : ۲۲۵۹۲۹
صراط: امیرفاضل الهیان با اشاره به تمدید مجدد زمان ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، اظهار داشت: این زمان با تأکید اعضای شورای شهر تهران و در نهایت با تصمیم هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تعیین شد.
 
وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز سایت شورایاری‌ها در ثبت‌نام داوطلبان همانند گذشته فعال خواهد بود و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده و درج مشخصات خود اقدام به ثبت‌نام کنند.
 
الهیان با بیان اینکه قطعا زمان اعلام شده تمدید نخواهد شد، اظهار امیدواری کرد که داوطلبان تا 22 بهمن و در زمان ثبت‌نام با مراجعه به سایت شورایاری‌ها اقدام به ثبت‌‌نام کنند.
 
سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها افزود: در حال حاضر فرایند ثبت‌نام طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال اجراست و امیدواریم پس از اتمام زمان ثبت‌نام مراحل بعدی کار از جمله استعلامات لازم صورت گیرد.
 
وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فردا دومین جلسه هماهنگی بین وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برگزار خواهد شد.
 
الهیان خاطرنشان کرد:‌ در جلسه فردا زمان برگزاری انتخابات مشخص خواهد شد، ضمن اینکه نظر هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد هماهنگی شورایاری‌ها اسفندماه است.
 
سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: در حال حاضر و با توجه به فرایند ثبت‌نام دو زمان از سوی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و هیأت نظارت بر انتخابات جهت برگزاری انتخابات تعیین شده است که از آن جمله می‌توان به 15 و 24 اسفند اشاره کنیم.
منبع: فارس