۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

انتقاد محجوب به تاریخ انتخابات شورایاری ها

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با بیان اینکه زمان 22 اسفند برای انتخابات شورایاری‌ها مناسب نیست، گفت: در این روز اغلب مردم در آستانه سفرهای نوروزی هستند و ممکن است این انتخابات تاحدودی مغفول واقع شود.
کد خبر : ۲۲۷۹۸۷
صراط: علیرضا محجوب، با انتقاد از عملکرد شهرداری نسبت به نحوه برخورد با شورایاری‌ها، گفت: متاسفانه شهرداری قبل از برگزاری انتخابات شورایاری‌ها بدون هیچ مجوزی از اعضای آن مهر و امکانات را تحویل گرفته است در حالی که سنت مرسوم در جامعه این است کسانی که منتخب هستند تا شروع دوره جدید باید بتوانند به ادامه کار بپردازند.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری برخی نگرانی‌ها مبنی بر ورود افراد با گرایش‌های سیاسی به شورایاری‌ها، گفت: واقعیت آن است که در شرایط طبیعی 60 درصد منتخبان شوارایاری‌ها همان افرادی هستند که در دوره‌های گذشته انتخاب شده‌اند و این بدان معنا است که اگر افراد سابق دارای گرایش سیاسی باشند بازهم شورایاری‌ها دارای فضای سیاسی هستند اما اگر از این فضا دور باشند قطعا در دوره بعد نیز دارای همین گرایش خواهند بود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: ‌ترکیب شورایاری‌ها مجموعه‌ای ساده، سالم و پرکار است و به نظر می‌رسد گرایش سیاسی در آن وجود ندارد و نمی‌توان چنین موضوعی را به آنها نسبت داد.
 
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با انتقاد از تعیین روز 22 اسفند برای انتخابات شورایاری‌ها، گفت: به نظر می‌رسد زمانی که برای انتخابات شورایاری‌ها در نظر گرفته شده مناسب نیست، زیرا 22 اسفندماه اغلب مردم در آستانه سفرهای نوروزی هستند و ممکن است این انتخابات تاحدودی مغفول واقع شود حال امیدواریم این مساله نتواند خدشه‌ای وارد کند.
 
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها در ۲۲ اسفند خبر داد و در عین حال با اشاره به اینکه نگران وارد شدن شورایاری‌ها به بازی‌های سیاسی هستیم، گفت: دیانت، انقلابی، ارزشی و ولایی بودن از ویژگی های فرد شایسته است. همچنین افراد انتخاب شده می بایست مدیریت شهری را قبول داشته باشد و برای خدمت به مردم با انگیزه باشند.
منبع: خانه ملت