۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

زمان اعلام ردشدگان انتخابات شورایاری‌ها

رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: اسامی داوطلبان ردشده در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تا پایان امروز از طریق هیأت اجرایی به هیأت نظارت ارسال خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۹۲۸۱
صراط: رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گفت: اسامی داوطلبان ردشده در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تا پایان امروز از طریق هیأت اجرایی به هیأت نظارت ارسال خواهد شد.
 
مرتضی طلایی با اشاره به اینکه انتخابات شورایاری‌ها طبق زمانبندی اعلام شده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این زمینه تمامی دستگاه‌ها اعم از وزارت کشور، استانداری، فرمانداری تهران، فرمانداری شمیرانات و همچنین فرمانداری ری همکاری‌های لازم را خواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه وزیر کشور نیز در مصاحبه‌های مختلف عنوان کرده است که این انتخابات در 22 اسفند برگزار می‌شود، گفت: تمامی برنامه‌ها جهت برگزاری یک انتخاب باشکوه انجام شده است و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی از اظهارنظرها در روزهای گذشته و در فضای مجازی بیان داشت: برگزاری انتخابات اجتماعی منجر می‌شود که برخی از افراد نیز اظهارنظرهایی را داشته باشند اما مهم این است که این انتخابات در زمان مقرر انجام می‌شود.
 
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراحل مختلف انتخابات شورایاری‌ها در حال پیگیری است به طوری که تا پایان امروز اسامی داوطلبان رد شده از طریق هیأت اجرایی به هیأت نظارت ارسال خواهد شد.
 
وی گفت: در تاریخ‌های 5، 6 و 7 اسفند نیز نتایج بررسی صلاحیت‌ها به کاندیداها از طریق پیامک و یا از طریق سایت شورایاری‌ها اعلام خواهد شد.
 
طلایی بیان داشت: داوطلبان رد شده در این انتخابات 3 روز فرصت دارند که شکایات خود را به هیأت نظارت ارسال کنند و بعد از پایان روزهای 7، 8  و 9 اسفند دیگر به هیچ اعتراض و شکایتی رسیدگی نخواهد شد.
 
رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها تصریح کرد: در روزهای 10،11، 12 و  13 اسفند نیز هیأت نظارت 4 روز فرصت دارد به شکایت داوطلبین رسیدگی کند.
 
وی در خصوص زمان تبلیغات کاندیداها و داوطلبین در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها گفت: از 14 تا 20 اسفند زمان تبلیغات کاندیداها خواهد بود.
منبع: فارس