۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

تشنج در جلسه مجمع عمومی خانه احزاب

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده خانه احزاب از صبح امروز در تالار 600 نفره وزارت کشور با حضور برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شده است.
کد خبر : ۲۴۲۵۸۸
صراط: مجمع عمومی خانه اجزاب برای چندمین بار به هم ریخت میرمحمدی خطاب به فومنی گفت: آقای فومنی شما در خانه احزاب عضویت ندارید. شما می‌گویید پروانه فعالیت هم گرفته‌اید اما خانه احزاب در آن زمان تعطیل بوده است. بنابراین شما چگونه عضو شدید.

مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده خانه احزاب از صبح امروز در تالار 600 نفره وزارت کشور با حضور برخی از احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شده است.

در ادامه این مراسم محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در جریان کاندیدا شدن برای هیأت رئیسه خانه احزاب اعلام کاندیداتوری کرد، اما حجت‌الاسلام علی‌اکبر مرتضوی کیاسری که به صورت موقت ریاست این جلسه را برعهده داشت، تأکید کرد که آقای فومنی نمی‌تواند برای ریاست خانه احزاب نامزد شود چرا که حزب وی در خانه احزاب عضویت ندارد.

پس از همین سخنان مرتضوی کیاسری بود که جو عمومی مجمع عمومی خانه اجزاب برای چندمین بار به هم ریخت

میرمحمدی خطاب به فومنی گفت: آقای فومنی شما در خانه احزاب عضویت ندارید. شما می‌گویید پروانه فعالیت هم گرفته‌اید اما خانه احزاب در آن زمان تعطیل بوده است. بنابراین شما چگونه عضو شدید.

پس از سخنان میرمحمدی، محسن کوهکن بار دیگر به پشت تریبون رفت و جو مجمع عمومی عادی خانه احزاب را آرام کرد.

کوهکن در بخشی از سخنان خود اظهارداشت: سال همدلی و همزبانی است و شما در این جلسه این گونه به جان هم افتاده‌اید بهاری که نکوست از بهارش پیداست. ما باید به فرمایشات مقام معظم نگاه شعارگونه نداشته باشیم و فرمایشات معظم‌له را در دستور کار خود قرار دهیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط احزاب