۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

زمان بعدی مذاکرات هنوز قطعی نشده

یک منبع مطلع با بیان اینکه هنوز زمان دور بعدی مذاکرات هسته‌ای قطعی نشده، گفت: احتمالا این مذاکرات هفته آینده برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۹۰۸۰
صراط: یک منبع مطلع با بیان اینکه هنوز زمان دور بعدی مذاکرات هسته‌ای قطعی نشده، گفت: احتمالا این مذاکرات هفته آینده برگزار خواهد شد.
 
شهر ژنو از روز جمعه اول اسفند ماه میزبان رایزنی‌های هسته‌ای با حضور هیأت‌های مذاکره کننده ایران و آمریکاست و شب گذشته نیز با حضور نمایندگان انگلیس، آلمان، فرانسه، چین و روسیه به ژنو نشست عمومی سیزدهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای در سطح معاونان و با حضور هیأت‌های ایران و آمریکا برگزار شد.
 
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا نیز که روز شنبه وارد ژنو شدند در همان روز یک دور رایزنی پنج ساعته با حضور معاونان وزرای خارجه و کارشناسان دو طرف داشتند و دیروز (یکشنبه) نیز سه دور به صورت دوجانبه گفت‌وگو کردند.
 
از روز جمعه نیز رایزنی‌ها در سطح معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا و کارشناسان در جریان است.
 
شب گذشته همچنین نشست وزرای خارجه ایران و آمریکا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا برگزار و در اواسط جلسه معاونان وزرای خارجه نیز به این نشست پیوستند.
 
از صبح امروز نیز دومین دور رایزنی‌های ایران و آمریکا در سطح وزرای خارجه و با حضور صالحی و مونیز و معاونان و همچنین هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل ویلسون شهر ژنو در جریان است.

منبع: فارس