۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

شکنجه انقلابیون بحرین با سگ‌های هار

جریان «وفای اسلامی» بحرین، زندان‌های منامه را خاستگاه نقض حقوق زندانیان خوانده و از شکنجه انقلابیون زندانی با سگ‌های هار، سوء تغذیه و توهین به مقدسات آنان توسط مأموران «آل خلیفه» پرده برداشت.
کد خبر : ۲۲۹۳۵۷
صراط: جریان «وفای اسلامی» بحرین با انتشار بیانیه‌ای زندان‌های رژیم «آل خلیفه» را خاستگاه نقض حقوق زندانیان و شکنجه های گوناگون جسمی و روحی توصیف کرد و از وضعیت زندان‌های بحرین و انواع بدرفتاری‌ها و شکنجه‌هایی که علیه زندانیان سیاسی روا داشته می‌شوند، پرده برداشت.

گزارش شبکه العالم حاکی است که در بیانیه‌ جریان وفای اسلامی به انواع شکنجه‌های سخت در زندان‌های آل خلیفه از جمله حمله با سگ‌های هار به زندانیان، سوء تغذیه، جلوگیری از مراقبت‌های پزشکی زندانیان و توهین به دین و مقدسات زندانیان اشاره شده است.

بر اساس این گزارش، جریان وفای اسلامی با اشاره به شکنجه مداوم «حسین پرویز» از فعالان حقوقی در زندان‌های آل خلیفه به منظور اعتراف گیری از وی، تاکید کرد: این قبیل رفتارها در زندان‌های آل خلیفه با وجود حمایت مستقیم قدرت‌های غربی از مقامات منامه همچنان ادامه خواهد داشت.

بیانیه جریان وفای اسلامی از تشکل‌ها مخالف نظام منامه حاکی است که آخرین پرده‌های نفاق آمریکا و انگلیس که خود را حامی فعالیت‌های حقوق بشری و مسالمت آمیز معرفی می‌کردند، (با وجود ظلمی که علیه انقلابیون بحرنی روا داشته می‌شود) از بین رفته است.

مخالفان بحرینی همچنین مردم بحرین را به همبستگی با رهبران زندانی انقلاب 14 فوریه، که در اعتراض به بدرفتاری‌های زندانبانان آل خلیفه اعتصاب غذا کرده‌اند، فراخواند.
منبع: فارس