۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

تغییرنام مشارکت تفکر را درست نمی‌کند

دبیرکل حزب ایران‌زمین گفت: اگر اعضای حزب منحله مشارکت بخواهند تابلو و نام خود را تغییر دهند و تحت هر عنوانی از جمله مشارکت یا حزب اتحاد ملت ایران فعالیت کنند،‌ چیزی عوض نمی‌شود و تفکر آنها ناسالم و مسموم است.
کد خبر : ۲۳۰۵۲۱
صراط: ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به درخواست مجوز اعضای احزاب منحله حامی فتنه از کمیسیون ماده 10 احزاب برای صدور پروانه فعالیت اظهار داشت: عمل و قول هر فردی متاثر از اندیشه و فکر انسان است از این رو حزب مشارکت نیز با آن تفکر و اندیشه زمینه تشویش افکار عمومی را فراهم کرد و فعالیتش تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شد و اکنون چیزی تغییر نکرده است.
 
رئوفیان تصریح کرد: در حال حاضر اگر اعضای حزب منحله مشارکت بخواهند تابلو و نام خود را تغییر دهند و تحت هر عنوانی از جمله مشارکت، حزب اتحاد ملت ایران یا مجمع ایثارگران فعالیت کنند،‌ چیزی عوض نمی‌شود چرا که آبشخور آنها همان تفکر سابق و تفکری ناسالم و مسموم است.
 
این فعال حزبی بر همین اساس تاکید کرد: بنابراین نباید به اینگونه احزاب اجازه فعالیت مجدد داده شود.
 
برخی از اعضای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین در قالب عناوین جدیدی از جمله حزب اتحاد ملت ایران و مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب درخواست مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب کرده‌اند.
منبع: فارس