۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

سجادی: اصولگرایان انسجام دارند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: انسجام فعلی اصول‌گرایان حاصل جلسات 3 جانبه آیات عظام مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی است.
کد خبر : ۲۷۲۵۵۹

 صراط: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: انسجام فعلی اصول‌گرایان حاصل جلسات 3 جانبه آیات عظام مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی است.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به تأثیرات برگزاری جلسات 3 جانبه آیات عظام موحدی کرمانی، مصباح و یزدی اظهار داشت: جلسات سه جانبه آیات عظام یزدی، مصباح یزدی و موحدی کرمانی همواره منشأ برکات بوده و خواهد بود؛ به ویژه اینکه وقتی همدلی میان علمای اعلام باشد، حتماً تأثیرات عمیقی را در میان فعالان، احزاب و بدنه اصول‌گرایان خواهد گذاشت.

وی افزود: ما جزئیات این جلسات سه جانبه را نداریم، اما کلیات این جلسات این است که علما برضرورت وحدت میان نیروهای اصول‌گرا تأکید داشته و در این زمینه کمک‌هایی را تاکنون انجام داده‌اند و امیدواریم در آینده نیز انجام دهند؛ به ویژه اینکه این سه بزرگوار نمایندگان گروه‌هایی هستند که به لحاظ جامعه شناسی سیاسی گروه‌های مرجع محسوب می شوند.

سخنگوی جبهه پیروان گفت: گروه مرجع گروهی است که عمل، نظر و جهت گیری‌هایش در دیگران تأثیر زیادی دارد. وقتی به طور مثال جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی موضع گیری می‌کنند، حتماً مورد تبعیت احزاب و شخصیت‌های اصول گرایان قرار می‌گیرد و در بین آنها تأثیر خواهد داشت.

سجادی با اشاره به برگزاری سه جلسه میان آیات عظام مصباح یزدی، یزدی و موحدی کرمانی گفت: این جلسات موجب برکاتی شده است و حرکت و پیشرفت اصول‌گرایان به سمت انسجام و وحدت از برکات جلسات این بزرگواران بوده است.

وی به تلاش‌ جامعه روحانیت برای برگزاری جلسات وحدت اشاره کرد و افزود: جامعه روحانیت مبارز نیز به تبعیت از این جلسات سه جانبه تلاش‌های زیادی را برای وحدت انجام داده و در حال انجام است و این تلاش‌ها ثمرات نشست‌های پربرکت علما بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی ماست که جلسات آیات عظام مصباح، یزدی و موحدی کرمانی ادامه یابد، چراکه نتایج این جلسات در میان اصول‌گرایان بسیار عالی است و ضرورت وحدت با توجه به جنس و نوع انتخابات بیشتر است.

سجادی تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری از ادامه نشست سه جانبه آیات عظام یزدی، مصباح یزدی و موحدی کرمانی استقبال کرده و آن را عالی ارزیابی می‌کند.

منبع: تسنیم