۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

ژنرال صهیونیست: آزادی عمل نظامی را از دست دادیم

ژنرال صهیونیست: آزادی عمل نظامی را از دست دادیم
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
کد خبر : ۶۲۶۴۷۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فلسطین الیوم، یک ژنرال نیرو‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم اشغالگر، قدرت عمل نظامی خود در شمال کرانه باختری را از دست داده و در نتیجه این موضوع مجبور شده در عملیات ترور سه تن از فلسطینیان در جنین، از نیروی هوایی استفاده کند.

رونین ملنیس، سخنگوی پیشین ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که ناچاری ارتش این رژیم در به کارگیری پهپاد جهت اجرای عملیات جنین در کرانه باختری، نشانگر عدم توانایی این رژیم در اجرای عملیات زمینی در این منطقه است.

به زعم این مسئول سابق صهیونیستی، ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون از طریق سه راهبرد، توانسته با مقاومت فلسطین در کرانه باختری مقابله کند: تسلط بر ساکنان، جداسازی میان آنان و مجریان عملیات و بهره‌بردن از آزادی عمل نظامی کامل.

وی ادامه داد: آیا آزادی عمل نظامی را از دست دادیم؟ بله؛ زیرا اتفاقات اخیر جنین از نظر قدرت تیراندازی و بمب‌های فلسطینیان، اتفاقاتی بسیار بزرگ شمرده می‌شود. این اتفاقات، ارتش را مجبور به استفاده از نیروی هوایی کرد؛ زیرا توانایی عملیات زمینی را نداشت.

ملنیس اذعان کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست در حال حاضر در مناطق گسترده‌ای با گروه‌های مقاومت فلسطین رودررو شده و همین امر از قدرت ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با مقاومت کاسته است.

وی افزود: ما همیشه از خود می‌پرسیدیم که مرحله پسا ابومازن کی فرا می‌رسد؟ ما اکنون در مرحله پسا ابومازن به سر می‌بریم. ابومازن یک مرده متحرک است و تشکیلات خودگردان کارآیی خود را از دست داده است.