۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

۴ کشته و ۵ زخمی در انفجار سینا

بی ثباتی و ناامنی سینا همچنین نگرانی مقامات غربی را موجب شده است؛ زیرا این منطقه در مرزهای سرزمین های اشغالی واقع شده است و همچنین کانال استراتژی «سوئز»- سریعترین مسیر دریایی بین آسیا و اروپا- نیز در این منطقه است.
کد خبر : ۱۳۶۶۶۷
صراط:  انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه «العریش» در شمال صحرای سینا، به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۵ تن دیگر منجر شد.

به نقل از شبکه خبری «اسکای نیوز»، تلویزیون مصر اعلام کرد، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه العریش در شمال صحرای سینا، 4 نفر کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.

از زمان عزل «محمد مرسی» رئیس جمهور پیشین مصر در پی تظاهرات اعتراضی مردم این کشور، سینا به معضل امنیتی بزرگ به مقامات قاهره تبدیل شده است.

این منطقه تقریبا روزانه شاهد حملات عناصر «تندرو» و مرتبط با القاعده است، براساس اعلام سخنگوی ارتش مصر، از زمان عزل مرسی، بیش از یکصد نفر از نیروهای امنیتی در سینا کشته شدند.

بی ثباتی و ناامنی سینا همچنین نگرانی مقامات غربی را موجب شده است؛ زیرا این منطقه در مرزهای سرزمین های اشغالی واقع شده است و همچنین کانال استراتژی «سوئز»- سریعترین مسیر دریایی بین آسیا و اروپا-  نیز در این منطقه است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سینا مصر انفجار