۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

به نتانیاهو گفتم حمله به ایران عواقب دارد

رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بارها به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر توصیه کرده ام که به دلیل عواقب بسیار جدی، هیچگاه به فکر عملی کردن گزینه حمله نظامی به سایت های اتمی ایران نباشد.
کد خبر : ۲۳۲۱۶۰
صراط: رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در نخستین مصاحبه خود پس از تحویل این مقام به جانشینش، گفت:  بارها  به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر توصیه کرده ام که به دلیل عواقب بسیار جدی، هیچگاه به فکر عملی کردن گزینه حمله نظامی به سایت های اتمی ایران نباشد.

بنی گانتس افزود: البته هیچ­ گاه گزینه نظامی به طور جدی و نهایی در نشست ها مطرح نبود، اما هر بار تاکید می کردم که نباید به فکر عملیات پروازی و حمله به سایت های اتمی ایران بود چرا که این امر عقوبت خواهد داشت.
 
به نقل از سایت اسرائیلی "مکو" وی در مصاحبه با یک برنامه مستند شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گفت: اگر گزینه نظامی علیه سایت های اتمی ایران در سال های اخیر عملی نشد، بیشتر به خاطر مخالفت من بوده و دیگر مقامات ارشد رژیم به خوبی به حرف های او توجه نشان می دادند.
 
این مقام نظامی که حدود ده روز پیش مقام ریاست ستاد کل ارتش اسرائیل را به گادی آیزنکوت داد فردی که گفته میشود او نیز به شدت با حمله نظامی به ایران مخالف بوده و اختلافات جدی و عمیقی با نتانیاهو دارد.