۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳
1390/11/08

24 ویژه در 24 ساعت / کلیک کن!

کد خبر : ۵۱۷۰۶

عکس/ پاسخ جالب امام به درخواست بختیار
در سال ۱۳۵۷ در چنین روزی بختیار اعلام می کند:«از امام خمینی كسب نظر می‌کنیم.» و امام پاسخ قاطعی به او می‌دهد.

دولتی‌ها غیبت کردند؛ نشست لغو شد!
نشست مشترک دولت و مجلس که قرار بود صبح امروز با هدف بررسی وضعیت بازار سکه و ارز برگزار شود، به‌دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی لغو شد.

بخشهای توهین آمیز بولتن جبهه پایداری علیه حسین شریعتمداری حذف شد
مشخص شد که متاسفانه در صفحات نسخه اوليه اين جزوه تحلیلی مطالبي عليه حسين شريعتمداري نيز درج شده بود.

دفاع سنگر به سنگر هاشمی از جاسبی
حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد منتظر امضا و ابلاغ آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی است و این‌بار ضرب‌الاجل شورای عالی انقلاب فرهنگی لزوم اجرای قانون را مورد تاکید قرار داده است.

مصوباتی که دولت زیر پا گذاشت
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مصوبات قانونی مجلس در حوزه بهداشت گفت: بسیاری از این مصوبات از سوی دولت نادیده گرفته شده است.

شکایت دو کاندیدای مجلس از جوان‌فکر
دو تن از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم از استان هرمزگان از علی اکبر جوانفکر سرپرست موسسه ایران شکایت کردند.

مصاحبه ی زیرکانه ی فرهاد دانشجو: بفرمایید پسته رفسنجان!
دانشجو در اظهارنظری در مورد هاشمی رفسنجانی وی را انسانی والا و بزرگ و یکی از ستون های انقلاب دانسته و اضافه کرده که "گله هایی هم داریم دیگر".

ستادهای مردمی باراک اوباما راه اندازی شد + تصویر
این روش مبارزات انتخاباتی با تلاش کسانی شکل می گیرد که در هر کوی و خیابان سازماندهی می شوند و با همسایگان، همکاران و دوستان به گفتگو می نشینند.

كنايه‌هاي پروانه معصومي به گلشيفته
بازيگر سينما و تلويزيون ايران بر اين باور است كه رفتار بازيگران ايراني در پروژه هاي خارجي براساس ميزان اعتقاد آنها به ارزش هاي ديني شكل مي گيرد.

کاندیدای رد صلاحیت شده سکته کرد
یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیتش، سکته کرد و در بیمارستان بستری شد.

محمد علی فردین روی آنتن سیما
وقتی فریدون جیرانی از مخاطبان برنامه «هفت» خواست تا گزارشی از افتتاح شبکه نمایش ببینند، خیلی‌ها انتظار نداشتند شاهد پخش صحبت‌های محمدعلی فردین در سال 1357 باشند.

ما اپوزيسيون نيستيم قمپزيسيونيم!
كاريكاتوريست خارج نشين نشريات زنجيره اي معتقد است چيزي كه به نام اپوزيسيون وجود خارجي دارد، در واقع قمپزيسيون است.

من رای نخواهم داد!
پنج گنجشک روی شاخه ی درختی نشسته بودندکه ناگه دوگنجشک از آن پنج گنجشک تصمیم می گیرند از روی درخت بپرند.حال از شما مخاطب عزیز سوال می کنیم که چند گنجشک روی شاخه درخت باقی خواهند ماند؟

دستمزد 800 میلیونی برای یک بازیگر
شنیده های حاکی از آن است که یک هنر پیشه معروف که ید طولایی در دریافت دستمزدهای آنچنانی دارد برای بازی در یک سریال قراردادی 800 ملیونی را منعقد کرده است


مجري BBC مسيحي شد
زمان زيادي از انتشار خبر رابطه نامشروع ناجيه غلامي با آصف معروف براي در اختيار قرار دادن سوالات آزمون بي بي سي فارسي نگذشته است كه جديدترين خبر حاكي از مسيحي شدن اين مجري بي بي سي فارسي است.

پیشنهادی که شهید احمدی روشن رد کرد
آنهايي كه گمان مي كنند انقلاب پير و خسته شده بايد مصطفي را بشناسند. او كه همنام چمران است و يادش را زنده كرد؛ مرد علم و جهاد.

انفجار کوچک در آزمایشگاه دانشگاه شریف
وی به تلفات جانی و مالی این حادثه اشاره کرد و گفت: دیوارهای این آزمایشگاه به صورت محدود تخریب شده و دانشجویی که در این آزمایشگاه حضور داشت نیز مصدوم شده است.

سلام نوری زاد به بهائیان!
محمد نوری زاد عنصر هتاکی که این روزها مشغول نامه نگاری است!بار دیگر ارادت خود به فرقه ضاله بهائیت را نشان داد!

اکبرعبدی در لیست بازیگران زن+عکس
فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران در حالی در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد که اکبر عبدی در آن نقش یک مادر سالخورده را ایفا می‌کند.

مقاله جدید حسین علایی
به نظر می‌رسد که عمر نظام‌های استبدادی در جهان به پایان رسیده است و دیکتاتورها نمی‌توانند با خودکامگی بر مردم فرمانروایی کنند.

افزایش تأیید صلاحیت نامزدها
سخنگوی شورای نگهبان گفت که تأیید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس نهم نسبت به انتخابات مجلس هشتم افزایش ۱۷ درصدی داشته است.

احتمال حذف 5 فیلم شاخص از جشنواره
برای این 10 فیلم طبق جلسه‌ای که داشتیم و به‌دلیل اصرار برخی فیلمسازان تصمیم بر آن شد که تا روز یکشنبه هم به عوامل این آثار مهلت دهیم.

تاریخچه بازی های استقلال و تراکتورسازی
دو تیم تاکنون ۲۶ بار در لیگ باهم روبرو شده اند که استقلال ۱۳ بار و تراکتور ۴ بار پیروز شده اند و ۹ بازی نیز به تساوی انجامیده است.
 
تقاضای خرید سکه افزایش یافت
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از افزایش تقاضای خرید سکه و به تبع آن افزایش نرخ سکه ها نسبت به روز پنج شنبه گذشته خبرداد.