۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

دشمنان ایران دچار بی‌برنامگی شده اند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروز در مقابل ایران اسلامی دچار بی‌برنامگی و از هم‌گسیختگی شده ‌و هیچ راهبردی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد.
کد خبر : ۲۲۶۶۱۰
صراط: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروز در مقابل ایران اسلامی دچار بی‌برنامگی و از هم‌گسیختگی شده ‌و هیچ راهبردی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد.
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، سردار سیدحسن مرتضوی در جمع پاسداران سپاه سلمان ضمن گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه امروز هیچ تحولی رخ نمی‌دهد که ایران اسلامی در آن تاثیرگذار نباشد، اظهار داشت: ‌ایران اسلامی در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند ارزش‌های اسلامی و انسانی را حاکم کند و این باعث ایجاد رعب وحشت مستکبرین و نظام سلطه شده است.

وی با تاکید بر اینکه دسیسه‌ها و ترفندهایی که در مسیر انقلاب اسلامی قرار دارد تاب مقاومت ندارند، افزود:‌ دشمن امروز در مقابل ایران اسلامی دچار بی‌برنامگی و از هم‌گسیختگی شده ‌و هیچ راهبردی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد.

سردار مرتضوی بیان داشت: اتاق فکر استکبار اذعان می‌کند که تلاش‌های چندین ماهه‌اش ‌با همکاری کشورهای جهان توسعه با یک سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقش برآب می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز پیام رهبر به جوانان اروپا و آمریکا باعث شد تا سردمداران استکبار با سئوالاتی در جوامع خودشان مواجه شوند که پاسخی برای آنها ندارند.

فرمانده سپاه سلمان خطاب به پاسداران خاطر‌نشان کرد: در صورتی می‌توانیم رسالت پاسداری خود را به انجام برسانیم که شناخت و معرفت خود از جایگاه رفیع انقلاب اسلامی را بالا ببریم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه امروز شناخت پاسداران از حرکت دشمن و مولفه‌های تولید قدرت یک ضرورت است، تاکید کرد: اگر پاسداران در مقام پاسداری انقلاب ماموریت ذاتی و رسالت خود را درست ایفا نکنند نمی‌توانند از انقلاب دفاع کنند.

سردار مرتضوی افزود: در طول 36 سال همواره تهدیدات متوجه انقلاب بوده ‌و روز به روز نیز در حال پیچیده شدن است و این پیچیدگی چه از برون و چه از درون باید شناخته شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نهادی از انقلاب ماموریتی به سنگینی سپاه پاسداران ندارد، تصریح کرد:  حفاظت از دستاوردهای انقلاب ماموریت اصلی سپاه است و به هر نحوی که توسعه پیدا کند رسالت پاسداران هم افزایش می‌یابد.

سردار مرتضوی خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از تفکر بسیج و الگو‌گیری از این ساختار و سازمان در کشورهای بیداری اسلامی و کشورهایی که می‌خواهند روی پای خود بایستند شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 250 هزار نفر در سوریه از بسیج سپاه پاسداران الگو گرفته‌اند و در تقابل با دشمنان  اسلامی در میدان هستند؛ در کشور عراق نیز شرایطی است که با الگو گرفتن از ایران اسلامی به پیروزی‌هایی دست یافتند و همه اینها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

سردار مرتضوی ادامه داد: حزب‌الله لبنان که مولود انقلاب اسلامی است اسرائیل را که 60 سال جهان عرب را به اشغال درآورده بود امروز زمین‌گیر کرده است.

فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر جایگاه حساس و خطیر سپاه و بسیج اظهار داشت: سپاه پاسداران هم جایگاه حفاظتی و هم جایگاه نظارتی بر انقلاب دارد.

وی اضافه کرد: کسانی لیاقت خواهند داشت که با انقلاب اسلامی رشد کنند و رو به جلو بروند و خطراتی که دشمن بر سر راه قرار خواهند داد را شناسایی و خنثی کنند و راه پیشرفت را عاری از هر مانعی کنند.

سردار مرتضوی بیان داشت: ما وظیفه داریم روز به روز جمعیتی که در جبهه ارزش‌ها قرار گرفته‌اند را افزایش دهیم و آحاد بشریت و جبهه الهاد و بی‌اخلاق را نیز به این سمت سوق دهیم.
منبع: فارس
برچسب ها: سپاه دشمن ایران