۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

انتقاد شدید طائب از نحوه مدیریت ابتکار

مدیر ضعیف در شان دولت و نظام جمهوری اسلامی نیست و اصلا نگه داشتن چنین مدیری بر خلاف شرع، عقل و دین است .
کد خبر : ۲۲۶۸۲۲
صراط: حجت الاسلام طائب با اشاره به معضل ریزگردها در استان خوزستان گفت: وقتی مسئول محیط زیست فردی باشد که دیدگاه سیاسی نسبت به مسائل دارد کار جلو نمی‌رود و مشکلی بر مشکلات مردم اضافه می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی درباره معضل ریزگردها در استان خوزستان اظهار داشت: وقتی مسئول محیط زیست فردی باشد که دیدگاه سیاسی نسبت به مسائل دارد کار جلو نمی‌رود و مشکلی بر مشکلات مردم اضافه می‌شود.

طائب ادامه داد: مدیر ضعیف در شان دولت و نظام جمهوری اسلامی نیست و اصلا نگه داشتن چنین مدیری بر خلاف شرع، عقل و دین است چراکه وقتی معضلی برای کشور ایجاد می‌شود و مردم اذیت می‌شوند و در پی آن دچار بیماری و در صورت استمرار باعث مرگ بیماران قلبی خواهد شد اگر یک درصد چنین اتفاقی ناشی از مدیریت ضعیف مسئول مربوطه باشد این کار برخلاف عقل و دین است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان مربوطه زودتر به این نکته توجه کنند، یادآور شد: مسئله محیط زیستی را نمی‌توان با مدیران سیاسی حل کرد و در این زمینه شاهد تسامح بود.

وی درباره مظلومیت مردم خوزستان در طول‌ سال‌های پس از انقلاب خاطرنشان کرد: هوای اهواز و خوزستان فریاد مردم را بلند کرده و آنها از صاحبان قدرت کمک می‌خواهند لذا اگر تسامحی صورت بگیرد شبهه در مسلمانی ماست یعنی مسئولیت تا این حد سنگین است.

طائب یادآور شد: اگر کسی ببیند که شخصی از او کمک می‌خواهد اما کمکی نکند مسلمان نیست چه برسد به مردم خوزستان که برای پایداری انقلاب خون‌های بسیاری هدیه کرده‌اند؛ البته اینکه چون آنها به انقلاب خدمت کرده‌اند پس ما هم باید خدمت کنیم درست نیست چراکه این یک وظیفه است نه خدمت اضافی و ما نزد خداوند شرعا مسئول هستیم.
منبع: فارس