۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

واکنش محیط‌زیست به اهانت مشاورابتکار

سازمان حفاظت محیط زیست سخنان اسماعیل کهرم، مشاور رئیس این سازمان را اظهارنظر شخصی وی عنوان و ضمن عذرخواهی از این بابت تاکید کرد: این سخنان موضع سازمان حفاظت محیط زیست نیست.
کد خبر : ۲۲۷۰۷۴
صراط: اداره کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص سخنان اسماعیل کهرم اطلاعیه ای صادر کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) ، در این اطلاعیه آمده است: سازمان حفاظت محیط زیست ضمن عذرخواهی اعلام می کند مصاحبه آقای دکتر اسماعیل کهرم با خبرگزاری فارس اظهار نظر شخصی وی بوده و مغایر با مواضع این سازمان است .
 
حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان خوزستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده در دولت بود و نقش بسیار موثری برای ایجاد همدلی در میان مردم و مسئولان خوزستان به منظور آمادگی لازم برای مقابله با گرد و غبار و بررسی چگونگی ارائه خدمات پزشکی درمانی داشته است.
 
سفر دکتر هاشمی به عنوان نماینده دولت به خوزستان و حضور در میان مردم منجر به ایجاد آرامش و دلگرمی مردم به منظور آغاز عملیات اجرایی کوتاه مدت بوده است.
 
سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو دستگاه همسو و دارای اهداف مشترک برای ارتقای سلامت جامعه هستند که امضای تفاهم نامه همکاری که صبح امروز به امضای مقامات عالی دو دستگاه رسیده، موید این موضوع است.