۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

اعتراض به نتانیاهو در آمریکا +تصاویر

تعدادی از معترضان آمریکایی با تجمع مقابل ساختمان آیپک مخالفت خود را با سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این محل و همچنین کنگره نشان دادند.
کد خبر : ۲۳۰۷۷۴
صراط: تعدادی از معترضان آمریکایی با تجمع مقابل ساختمان آیپک مخالفت خود را با سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این محل و همچنین کنگره نشان دادند.

گروهی از معترضان آمریکایی در دومین روز نشست آیپک مقابل ساختمان آن تجمع کرده دست به اعتراض زدند. در این مراسم اسامی 60 نفر از کشته‌شده‌های غزه روی ماکت‌هایی از سنگ قبر نوشته شده بود و در دست معترضان قرار داشت.
 
پس از یک ساعت و همزمان با خروج شرکت‌کنندگان در اجلاس آیپک از ساختمان معترضان شعارهایی سر دادند که در برخی لحظات منجر به درگیری لفظی میان شرکت‌کنندگان در آیپک و معترضان می‌شد.
 
یک خاخام یهودی که به‌نشانه اعتراض به سیاست‌های رژیم صهیونیستی در این تجمع شرکت کرده بود پس از درگیری لفظی با یکی از حضار در نشست آیپک گفت: دقیقاً می‌دانم این افراد چه می‌گویند و منظورشان چیست زیرا زمانی من نیز مانند آنها فکر می‌کردم.
 
معترضان میان شعارهای خود از مذاکره با ایران حمایت کرده مخالفت خود با جنگ علیه ایران را نشان دادند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در آیپک گفته بود که روابط واشنگتن و تل‌آویو در سال‌های آتی حتی مستحکم‌تر خواهد شد.
 
نتانیاهو در سخنرانی خود در کمیته امور عمومی آمریکا ــ اسرائیل گفت که توافق احتمالی با ایران می‌تواند موجودیت اسرائیل را تهدید کند.
 

منبع: تسنیم