۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

کوثری: توافق باید به تصویب مجلس برسد

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه "توافق هسته‌ای با ۱+۵ باید به تائید و تصویب مجلس برسد"، گفت: مجلس و مردم از توافق خوب هسته‌ای حمایت می‌کنند.
کد خبر : ۲۳۱۵۸۵
صراط: محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال توافق هسته‌ای، گفت: توافق هسته‌ای با 1+5 باید به تائید و تصویب مجلس برسد و اگر این توافق، توافق خوبی باشد قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از توافق خوب استقبال و توافق بد را رد می‌کند، تصریح کرد: ما هیچگاه مخالف توافق هسته‌ای نبوده‌ایم اما حرفمان این است که توافق هسته‌ای باید در برگیرنده حقوق ملت ایران باشد و تحریم‌‌های ظالمانه را لغو کند چرا که در غیراینصورت اصل مذاکره هم فایده‌ای نداشته است و تلاش ما برای لغو تحریم‌ها بی‌نتیجه بوده است.
 
کوثری با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای مورد حمایت مقام معظم رهبری، مجلس و مردم است، اظهار داشت: ما به آمریکا اعتماد نداریم چرا که آنها توافق هسته‌ای را برای مقابله با ملت ایران می‌خواهد؛ اینکه ما با توافق 2 مرحله مخالفت می‌کنیم به دلیل سابق بد آمریکا در توافق‌های 2 مرحله‌ای است.
 
نماینده مردم تهران در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راهکار و برنامه ایران برای مقابله با تحریم‌‌‌‌های اعمالی است و قطعا در صورتی که مذاکرات به نتیجه نرسد ما متضرر نخواهیم شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: توافق مجلس مردم