۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

زورگیر جوان راهی اتاق عمل شد

پسر جوانی که در آخرین زورگیری خود، از ناحیه کتف دچار جراحت شدیدی شده بود، راهی اتاق عمل شد.
کد خبر : ۲۳۰۳۱۳
صراط: پسر جوانی که در آخرین زورگیری خود، از ناحیه کتف دچار جراحت شدیدی شده بود، راهی اتاق عمل شد.

ساعت 5 بامداد نهم اسفند ماه،‌ انتظامات بیمارستان شهدای یافت آباد به کلانتری 151 تماس گرفتند و از درگیری تعدادی شروری مست در آن بیمارستان خبر دادند.
 
به دنبال این موضوع سریعا تعدادی از ماموران کلانتری یافت آباد به بیمارستان اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه دریافتند ، دو جوان مست پسری حدودا 20 ساله را که از ناحیه کتف دچار جراحت شده بود را به بیمارستان منتقل کردند و ماموران انتظامات بیمارستان که درصدد تحقیق از این افراد بودند، با حمله ور شدن آنان روبرو شدند.
 
پسران شرور پس از چند دقیقه درگیری با انتظامات بیمارستان از محل متواری شدند و پسر مجروح  را تنها گذاشتند،‌ ماموران کلانتری پس از جمع آوری اطلاعات سراغ پسر مجروح که آرمان نام داشت، رفتند.
 
آرمان با صحبت‌های ضد و نقیض خود و معرفی اش به عنوان قربانی زورگیری قصد فریب دادن عوامل کلانتری را داشت که پس از انصراف از شکایت بر علیه دو پسر شرور متواری شک ماموران بر انگیخت.
 
ماموران انتظامی طی تحقیقاتی فشرده دست متهم را رو کرده و دریافتند فرد مجروح یکی از اعضای باند زورگیری است که در آخرین زورگیری خود در حاشیه اتوبان آزادگان از سوی تعدادی از شهروندان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.
 
از طرفی چهره ارمان با مشخصات اخذ از قربانیان زورگیری یک هفته اخیر منطقه یافت آباد نیز تطابق داشت،‌ پس از تشکیل پرونده متهم جهت جراحی راهی اتاق عمل شد تا پس از طی دوران درمانی به کلانتری منتقل و تحقیقات از وی از سرگرفته شود.
 
سرهنگ حسین ذکایی خو رئیس کلانتری 151 یافت آباد،‌ درباره این خبر گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی  اعضای دیگر باند زورگیری همچنان ادامه دارد.